lördag 18 april 2009

mitt längsta inlägg, någonsin! :O

Detta påsklovet har gått med en jävla fart.
Tagit slut innan det känts som det börjat, och jag ar knappt kunnat hålla reda på vilka dagar det varit! Men , mycket har jag hunnit med.


Lördagen, kom Evelina hit, vi fotograferade och åt massa godis, sen sova.




Söndagen, åkte jag till Johanna, vi gick på tivoli & spanade och kolla film, sen nana vi.


Måndag, kollade på Johannas fotbollsmatch mot Laholm, dom spelade lika, 2-2. Sen hämtade Minette mig och vi åkte hem till mig, ixade saker sen stack vi hem till henne och sov där.


Tisdag, upp tidigt för att sedan ta bussen till Halmstad ochc shoppa med Johanna. Hittade allt jag behövde till konfirmationen. Sen framåt eftermiddan drog jag hem och gick till tandläkarN. Me el tendos es perfectos! höhö (;. Sen tog jag det lugnt på kvällen.




onsdagen, tog det lungt, sen träning på kvällen. Fick sedan besök av Minette i någon timma, pratade på och sen åkte hon hem.

- ingen bild -
Torsdagen, åkte och kollade på HIF-HAMMARBY med Julia. Mest underhållande var nog alla märkliga människor som hammnade just runt oss, haha!
Iallafall, efter det släppte dom av mig hos Åsa, så sov jag där. :)



Fredagen, vakna upp hos Åsa. Vi gjorde kycklingfilé och pasta till frukost, gick ut en runda pratade och provade piercingar. (: , sen åkte jag hem, duschade fixade och drog mig sedan hem till Amanda där det blev grillning. Massa mys, med eld massa filtar och trevligt folk.



& idag ska jag nog sola med Åsa, sedan grillapå kvällen?
Får se hur allt ordnar sig med skuss osv!

Tack för ett trevligt lov alla inblandade!

3 kommentarer: